Pokud si nejste něčím jistí, sekce Časté dotazy je tu pro vás. Pokud ani zde nenajdete svou odpověď, rádi Vám pomůžeme. Ozvěte se nám.

 

1. Kdy dostanu svou objednávku?

Objednejte do 12:00 a ještě tentýž všední den předáme zásilku dopravci. Nemusíte se bát. Víno vám zabalíme tak, aby se při přepravě nemohlo poškodit. Pokud zvolíte formu zaslání domů, víno byste si měli vychutnat již následující den. Při osobním vyzvednutím vám objednávku uložíme na výdejním místě Zásilkovny po dobu 7 pracovních dní, ale máte možnost si tuto dobu prodloužit až na 21 dní. Na hypermarketu na Vás bude zásilka čekat 14 dní, v případě prodloužení nás kontaktujte na infolince 800 050 282, nebo nám napište e-mail na eshop@globus.cz.

2. Kde si mohu svou objednávku vyzvednout?

Záleží na vás, zda dáte přednost vyzvednutí v hypermarketu, Zásilkovně, nebo si necháte víno zaslat domů pomocí DPD. Více informací o možnostech doručení vaší objednávky s vínem zde.

3. Jak se mám přihlásit do svého účtu?

Pro přihlášení v pravém horním rohu obrazovky Jak se přihlásit na Vinotéka Globus použijte stejné údaje jako pro Globus Bonus. V případě, že u nás nakupujete poprvé a chtěli byste využít výhody stálého zákazníka, použijte tlačítko "Registrace" . Založením uživatelského učtu získáte benefity ve formě slevových kuponů ve vinotéce i v rámci Globus Bonus.

4. Nepřišel mi email ohledně vyzvednutí

Mohlo se stát, že váš email skončil ve spamu. Pokud ho nenajdete ani v nežádoucí poště, zavolejte nám, prosím, na infolinku 800 050 282, nebo nám napište e-mail na eshop@globus.cz.

5. V jakém stavu je má objednávka?

O stavu vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem. Nepřišly vám a chcete zjistit, kdy si své víno vychutnáte? Kontaktujte nás na infolince 800 050 282, nebo na e-mailu eshop@globus.cz. Rádi vám pomůžeme.

6. Kde najdu své slevové kupony?

Stačí se přihlásit do vašeho účtu. Všechny slevové kupóny, které můžete aktuálně využít, objevíte v sekci „Moje kupony“.

7. Jak můžu uplatnit slevové kupony?

Je to jednoduché. Vaše kupóny uplatníte při zadávání objednávky přímo v košíku. Návod jak nakupovat v Globus vinotéce, který vám pomůže především při první objednávce, naleznete zde.

8. Mohu kupony uplatnit na hypermarketu Globus?

Slevové kupony z e-shopu Vinotéky Globus můžete využít pouze při nákupu on-line. Jako člen Globus Bonus ovšem budete mít také spoustu slev, které využijete přímo v hypermarketu.

9. Nestihám si vyzvednout svou objednávku. Co můžu dělat?

Zásilka je standardně uložena na výdejním místě zásilkovny 7 pracovních dnů a na hypermarketu 14 dnů. Pokud nestíháte, můžeme vám dobu prodloužit až na 21 dnů. Prosím, kontaktujte nás na telefonu 800 050 282, nebo na e-mailu eshop@globus.cz.  

10. Proč bych se měl registrovat na Vinotéce?

Po registraci, která vám nezabere déle než 5 minut, získáte slevy na vína, speciální slevu na narozeninový nákup a zvýhodněnou cenu dopravy vašich objednávek. Zároveň jako členové Globus Bonus budete výhodněji nakupovat i v hypermarketech Globus. S každou další objednávkou postupně dosahujete větších výhod. Pro věrné zákazníky máme připravený bronzový, stříbrný a zlatý řád. Pro více informací o věrnostním programu klikněte zde.

11. Jak můžu za svou objednávku zaplatit?

Ve Vinotéce Globus můžete zvolit platbu kartou, na dobírku, nebo hotově při převzetí zásilky. Více informací najdete zde.

12. Nenačetl se mi slevový kupon. Co s tím?

V tomto případě se, prosím, obraťte na nás. Pro okamžité řešení bude nejjistější nám zavolat na číslo 800 050 282. Rádi vám pomůžeme tak, abyste mohli svou objednávku dokončit s uplatněnou slevou.

13. Nemohu se po zadání přihlašovacích údajů přihlásit ke svému internetovému účtu. Vždy se objeví hláška, že údaje jsou neplatné.  

Systém vás automaticky přesměruje na stránku Globus Bonus, kde si můžete zažádat o zapomenuté heslo, či přihlašovací jméno. Pokud se vám přesto nepodaří přihlásit, kontaktujte, prosím, podporu Globus Bonus na čísle 800 241 242.

14. Zapomněl/a jsem nebo neznám své heslo pro přihlášení.

Nic se neděje. V případě, že jste zapomněli heslo, nebo si nemůžete vzpomenout na své přihlašovací jméno, klikněte ZDE . Následně už stačí vyplnit e-mail, případně PSČ. Heslo nebo přihlašovací jméno vám zašleme e-mailem, a vy během chvilky můžete nakupovat pod svým účtem.

15. Jaká je platnost kuponů?

Slevové kupóny mají obvykle platnost 3 měsíce, není-li stanoveno jinak. V případě pochybností jsme vám plně k dispozici, ať už na e-mailu eshop@globus.cz, nebo telefonní lince 800 050 282.